04.28

2011-05-18 @ 08:11:51
Hoppas det inte är problem med att komma in på min blogg? Svara gärna här så jag vet. När jag skriver i min adress så kommer jag inte in.. Skönt att ha lösenord nu faktiskt för nu kan jag skriva vaaaaaaaaaad jag vill utan massa snokande folk. Vissa har bett om lösen men inte fått det. Jag vill ju inte vara elak och säga "Nej,men du får inte" Men jag vill ju faktiskt inte att vissa ska läsa min blogg. Speciellt inte när det blir printscreenat och upplagt på falsksanning? eh? Om jag bråkar med nån, oavsett om det är en storbloggare eller inte, så behöver man inte flasha min blogg! Jag märkte att det var ganska mycket besökare på min blogg och jag kände mig inte trygg med det. ena sekunden vill jag ha mycket läsare och när jag väl har det så låser jag bloggen. ääh, kan inte riktigt bestämma mig. Men jag vet att vissa bara läser för att snoka och snacka skit om mitt liv och ärligt talat så orkar jag inte med det. Men ni är iallafall välkomna och nu jäävlar ska jag blogga på som vanligt. Håller på med en ny design också!
shululul

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!