Tar det aldrig slut?

2011-03-29 @ 09:04:34

Jag är så sjukt trött att jag bara skulle vilja lägga mig ner och sova ända tills Joelito ska hämtas från Dagis men Nej, det går ju inte för att jag ska på möte på AF och det blir ju inte bättre av att jag måste åka tidigare än beräknat eftersom den kaxiga damen inte skickade med mig de papper som behövdes! Så måste be om ett där nere och hinna fylla i det innan mötet!



Märker att jag klagar mycket men jag går med en klump i magen och att inte veta vad som är fel på mig gör mig så jävla ledsen. Jag var hos doktorn förra veckan och trodde att det skulle gå bra. Eller ja, de undersökte mig och kom fram till att de vet varför jag blöder men de kan inte förklara var min smärta kommer ifrån inte ens en andra läkare visste, så de tog prover på mig och jag väntar på svar. Jag går och spänner mig här hemma och mår inte ett dugg bra nu. Tänker alltid på det värsta, men om det skulle vara så så skulle jag ju vara lite förberedd iallafall..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!