Nerviosaaaaaaaa

2011-03-05 @ 14:25:01


Idag var jag iväg och hämtade tårtan vi beställt! Jag mitt dumhuvud handlade loss på kakor inne på Nelins för det stod 12 för 10! Och jag trodde ju de menade 12 st för 10 :- HAHAHAHA. Mitt huvud följde inte med där. Sen sa hon (efter jag köpt två sorters kakor) att jag var uppe i 250:- Och jag fattade ingenting. Haha. Så måste iväg och handla mer. Lite dyrt tycker jag att det blev men jag kunde ju inte säga "nae, lägg tillbaka kakorna". Kunde ju fått trippelt så många för halva priset på Ica. Men men. Ikväll ska vi iväg och handla lite mer och sen ska vi fixa lite med bord och stolar! Imorgon blir det party för Joelito och hela släkten kommer. Första gången våra familjer möts och jag måste säga att jag går på spänn, eftersom de är väldigt olika. Det blir nog bra! Pepp Pepp!

Nu väntar en storstädning.. Snark.

 Gissa vilka som är med på tårtan vi beställt? ;)


Kommentarer
carro

jag fattar inte med kakorna vad kostade dom då?allså vad kostade dom st?Emily ni behöver inte tänka på att laga mat åt mig och Jimmie.vad har joel för klädstorlek?

2011-03-05 @ 19:07:47
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!