Sidecut

2011-06-17 @ 14:27:17
Okej, ni vill inte veta historian om hur det gick alltså. Jag dör så klantig man kan vara! Ohhhh.
Först blev det jättebra - satte rakhyveln på 19 mm. Men kände ändå att det var lite mycket så jag gick ner till 12mm och det blev superbra. Sen tog jag bort själva skaftet för jag skulle skaka bort håret som var kvar i apparaten. Tror ni inte att jag glömmer att sätta dit den igen och börjar raka mig? Så jag blev helt flintis + att jag råkade slinta med rakapparaten så det blev lite längre upp än jag trodde.. Wups.. hähä

Kommentarer
linda me melle

oj då! hur går de sen när de växer ut då? håret asså, va gör man för frisyr då? eftersom de kommer ju vara kortare hela tiden, i början asså.



coolt alf :)

2011-06-18 @ 09:22:35
Emily

De löser sig alltid ;)

2011-06-18 @ 10:34:13
URL: http://agressia.blogg.se/
Sabina

WOW! Att du vågade!!

Asläckert ju!



2011-06-21 @ 22:27:57
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!