Kan det bli längre till skåne?! Åkte klock...

2011-06-30 @ 17:55:48

dsc00751 (MMS)

Kan det bli längre till skåne?! Åkte klockan tolv, har kommit halvvägs.. Stannade i värnamo i 2 timmar för att de glömde våran mat? Satt och väntade sen när jag sa till så sa hon, just ja! Förlåt glömde bort er. Ja, för det var ju verkligen SÅ mycket folk där! Not. När vi klev in där så kliver precis svensson svensson pappan ut. Tog ett tag att koppla! Sen hade han hunnit försvinna innan victor sa " du är fullt medveten om vem du precis gick förbi? " jag svarade ja, fast han gjorde kopplingen åt mig, Haha! Å önskar vi kom fram snart lyssnar på samma låtar om och om igen.. Dör. Joelito är grymt lugn och har varit hela vägen tack och lov. Nu ska jag sjunga lite i bilen och låtsas att det är jag som sjunger, som vanligt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!