Sjukhuset idag.

2011-07-06 @ 10:50:24
Godmorgon! :) Fick en välbehövlig sovmorgon imorse så skööönt! Men vaknade av att Victor gick runt och letade efter en "noppapparat" som jag säger (Pincett) för att Joelito har fått en fästing som ligger och suger blod från armen, så han stack iväg och köpte en fästingborttagare. Min lilla plutt♥ Fan vad skönt det var att vakna i sin egna säng! Jag klagar alltid på att jag inte känner mig hemma i våran lägenhet, men efter att ha varit borta i nästan en vecka så har jag nog ändrat uppfattning. Ska fräscha till mig nu och sen bege mig mot sjukhuset där min älskade vän Tina ligger. Hon har blivit ganska sjuk och måste vara kvar där ett tag så Jag & Ida kommer till räddning med nått gott till henne. Kommer nog börja gråta när jag ser henne ligga där, men what the fan. Hon har sett mig gråta innan. Krya på dig, Tina! Älskade vän!♥


Kommentarer
Carro

fan vad snygg du är syrran.Hoppas att det inte är något allvarligt med Tina.Hälsa henne från mig

2011-07-06 @ 12:01:50
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!