Lär känna mig bättre..

2011-07-29 @ 19:13:07
- Jag hatar sommaren. Men älskar Höst/vinter, mest vinter.
- Jag älskar hur det låter när man går i kramsnö, mys!
- Jag älskar när man har storhandlat och rullbandet stannar så jag hinner få ner allting i påsarna innan resten av maten kommer, då känner jag mig stolt. Haha!
- Innan jag går och lägger mig så måste jag alltid kolla så att spisen är avstängd, dörren är låst och att det inte brinner på balkongen (?)
- Jag har bott på behandlingshem från och till sen jag var 15 år och där träffade jag många fina vänner♥
- Jag har ingen stor familj. Har 8 syskon, en mormor & morbror och mamma. Men ingen Morfar, farfar, farmor eller pappa.
-Jag är väldigt känslig och börjar gråta för minsta lilla.
- Jag vet att jag lätt skulle kunna slå världsrekordet i att prata baklänges.
- Jag älskar att titta på dokumentärer.
- Jag har hett temperament
- Jag har blivit mer folkskygg sen jag fick Joel.
- Jag är alltid rädd för att bli sårad
- Jag tappar alltid bort saker, min mobil är borta för tillfället.
- Jag har otroligt dåligt minne.
-Jag är en sån typ av människa som kör en låt på repeat tills jag hatar den.
- Jag bryr mig väldigt mycket om vad folk tycker om mig, jag vill inte vara hatad, det skulle såra mig.
-Jag brukar skratta för mig själv även om jag står själv i kassan på ICA. Haha!
- Jag har svårt att sova på nätterna.
- Min stora dröm är och har alltid varit ,att bli Polis.

- Jag skulle vilja ha ett barn till, men bara ett.



Kommentarer
Vic

Finaste <3

2011-07-29 @ 21:18:19
Sabina

Vackra varelse! ♥



Intressant fakta, visste en del men inte allt.

Angående dina tvångstankar om spisen är avstängd, dörren är låst och att det inte brinner på balkongen, det hör ihop med adhd. Johan kollar också spisen, dörrarna och att det inte brinner (varje gång vi lämnar lgnhtn, eller om vi ska sova) och så rycker han och drar i dörren ca 10 gånger för att försäkra sig om att den verkligen är låst, tills jag skriker; DEN ÄR LÅST! och Johan säger; Är du helt säker???



Du och Johan är väldigt lika! =)

Ni hade aldrig kunnat bli ett par, för ni hade antagligen aldrig kunnat lämna lägenheten.



Johan; Är den låst?

Emily; Jag vet inte, fan!

Johan; Är den låst?

Emily; Njaa, eller ja vejt int.

Johan; Kolla om den verkligen är låst.

Emily; Ja vejt int.



Eller så hade ni båda 2 suttit och pratat i munnen på varandra tills öronen blöder.

(Du och Johan är väääldigt lika varandra i sättet!)



Johan är ju min bästa vän här i livet,

han gör så jag skrattar minst 20 gånger varje dag.



Jag vill så gärna att du kommer hit och hälsar på!

Skulle bli maxat om jag fick ha dig och Johan samtidigt! ;D (alltså inte en trea, hahhaaha)

Utan att jag fick vara med er två här hemma.

Jag kommer skratta arslet av mig!



ÄLSKAR DIG! Puss

2011-07-29 @ 21:27:35
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Anonym

Åh, vilken kul grej. Jag ska också fundera ut typiska saker om mig själv o lite fakta. Går de bra om jag snor idén o lägger upp de någon gång? :D

2011-07-30 @ 01:17:33
URL: http://liiiljaibloom.blogg.se/
linda me melle

kollar också dörren o spisen men inte balkongen :P de där me släkten känns piss vet hur de e :( tycker inte om att de blivit som de är :( ja e din MOSTER men du e som en "främling" :( mer någon ja pratar me ibland på nätet.......pissit värre o de e faktiskt våra föräldrars fel :(

2011-07-30 @ 07:52:43
emily

Ja linda det är verkligen jättesynd att vi inte har konktakt. Som sagt du är min moster men vi känner knappt varandra o de e synd. Men att det är min mammas fel att morfar inte bryr sig är bara inte OK att säga. Även om mamma är 40 år så har hon en pappa som aldrig funnits där för henne, och det ska han göra, oavsett ålder. Så att säga att det är hennes fel är bara dumt, för det är det inte. kram

2011-07-30 @ 08:01:33
URL: http://agressia.blogg.se/
Vanesa

Du är så gullig Emely :)

Ja, ELF är ju bra, de har 50% rabatt fram tills idag

beautyplanet.se, eleven.se .. det finns massor :P.. sen kan du komma till ingelsta o handla hos mig på mist ;) kramis

2011-07-30 @ 11:06:37
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
bella

Heej, allt bra med dig?

fin blogg, Kram Bella.

2011-07-30 @ 12:15:15
URL: http://belladavis.blogg.se/
linda me melle

jo klart att en morfar ska höra av sig osv. men å andra sidan e hon vuxen o kan också ta kontakt om hon så vill. o säga att han aldrig funnits där e också en lögn aldrig e o ta i. ja tycker i allafall de e bådas fel. för om inte den ena hör av sig kan den andra försöka i alla fall.



2011-07-30 @ 13:11:07
emily

ens morfar? Nu pratar jag om ens pappa. Pappan till min mamma. Min mamma försökte ha kontakt med honom, han kom och hälsade på EN enda gång hemma hos oss. Sen har han inte funnits där för henne. Ska jag ljuga!? Han är en skitdålig morfar som inte kan se skillnad på mig, patricia eller carolina! Han är ens ingen morfar, ser honom inte som en släkting och att säga att det är MIN MAMMAS FEL ATT HENNES PAPPA INTE BRYR SI ÄR PATETISKT. OAVSETT ålder ska en pappa finnas där, men han skiter ju i henne och har sina favoritbarn. Så är det och det är sanningen. Han kommer när melle fyller år, men ringer han ens min mamma, sin EGNA dotter!? Nej., Men vi har olika uppfattningar, men min morfar bryr si inte om oss. Punkt

2011-07-30 @ 13:46:07
URL: http://agressia.blogg.se/
towe

vad sägs som en tre dagars kryssning med godmat? JAG SKULLE BEHÖVA DET!!!! bara sooova :D

2011-07-30 @ 18:08:41
URL: http://towebomaan.blogg.se/
linda me melle





ja tycker bara de e tråkigt att för detta hänt så har de drabbat alla =/ syskon mostrar mm... de e de ja tycker e synd för de blir ju oftast barnen som får drabbas av de :/ ja menar ha en stämpel som "moster" men inte e de är inte så himla kul, de e som de alltid fattas något hos en o de e inte så himla roligt heller..ja tycker bara de e trist att man har släkt men man känner dom inte :S

2011-07-30 @ 18:52:32
linda me melle

ovasätt vems fel de e .. sen tror ja inte vi vet allt ändå... för verkar konstigt, man slutar ju inte bara att träffa o ha kontakt me sina barn/sin pappa utan anledning. ....

2011-07-30 @ 18:54:06
Towe

det tycker jag verkligen vi borde! Eller spa, fy fasen.. bara ligga och bli masserad och dricka gröna alge drinkar haha :D Jag gör vad fan som helst, bara det inkluderar en natt utan barn samt sovmorgon :D

2011-07-30 @ 19:21:03
URL: http://towebomaan.blogg.se/
emily

Ja Linda du har rätt, det är jättesynd. Därför jag har valt att inte heta Svalander, det är inget efternamn att vara stolt över (för mig) eftersom ingen har kontakt med nån, Fattar inte varför???

2011-07-30 @ 20:02:14
URL: http://agressia.blogg.se/
towe

ja eller hur, nu tycker jag att jag fått sova svin länge när kl är typ halv nio, haha :D att kroppen ens orkar?



tack gumman, men jag tror det kommer gå vägen, bara man vill :)

2011-07-30 @ 20:32:39
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Hallå snyggo! Intressant "fakta", Vi är lika på många punkter ;) tröjan som du frågade efter för länge sen (sorry) med olika färger har jag köpt på po.p men det var i vintras så den finns inte kvar nu :S

2011-07-30 @ 22:49:29
URL: http://majbebis08.blogg.se/
BEAUTY TOOLS

Sv: Märkte att jag inte hann svara på din fråga men vad bra att du lyckades beställa i alla fall :) Det brukar inte ta allt för lång tid att få hem sminket men lite segare går det nu när det är ett erbjudande.

2011-07-31 @ 16:15:17
URL: http://beautytools.blogg.se/
Jennie

Rolig o intressant lista, när du handlar av mig next time så får du dela med dig av dina skrattattacker ;) Såna brukar ja få i kassan haha asjobbigt...



Men folkskygg sen du fick Joel, jag blev det medans ja va gravid ( o innan var jag typ pajas nr1 ) och är fortfarande folkskygg. Har skitsvårt att träffa nya människor men förut tyckte jag bara det var kul hmm. Kanske något vanligt vid graviditet? Vet du någon annan som känner samma?



Kram

2011-07-31 @ 23:40:52
URL: http://leonsmammas.blogg.se/
Vanesa

SV : Nee vad trist !! Ifall du har kvar dem , så finns det tutorials på hur man fixar ögonskuggor :)

2011-08-01 @ 08:24:05
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Vanesa

SV : Hahah asså jag menar sånna tutorials man lär sig att fixa ögonskuggor..asså om den har gått sönder :P. man kan använda ren alkohol som vodka lr en grej man köper på apoteket som binder den samman igen :)

2011-08-01 @ 09:15:49
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!