hora

2011-07-06 @ 18:13:53
Hello fellas! Hur har ni det? Här är det skit, ligger i sängen och är så jävla deppig. VägledningsCentrum hade inte skickat in min ansökan till OP tydligen.. Jag ringde till komvux idag och kollade eftersom jag inte fått något svar hem.. Är så sjukt ledsen och besviken. För att jag vet att nu när jag kommer läsa på mitt andra hands val (sensus, där studerar man upp sina ämnen) och ju mer betyg man har desto mindre chans har man att komma in på OP. Sjukt men så är det. Så det ska ju bli så jävla kul att få plugga och veta att ju bättre betyg man får, desto mindre är chansen att komma in på det man vill. Ja livet är ju så jävla fitt bra. Not. Imorgon ska jag ringa och skälla ut dem och de ska få sig en riktig jävla

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!