Hey hey hey, I'm no shoppaholic.

2011-07-07 @ 21:53:06
Hallo! Idag drog hela familjen iväg till Hc för att shoppa lite. Jag var så jäkla deppig efter att de på VLC hade förstört mina planer, och hur kul är det egentligen att nu plugga och veta att jag har mindre chans att komma in på det jag verkligen vill? Skulle ringa idag men det var stängt? Imorgon jävlar! Men nu skiter vi i det sålänge, jag fick en liten peng av mormor och jag slog till med en shopping. Det behövdes kan jag säga, både för humöret och för garderoben. Får inte på mig nånting längre. Måste verkligen börja träna. Men när ska det hinnas? Nää men nu måste jag ta tag i träningen, kan inte skjuta på det mer. Började träna efter Joel fötts, men sen när kloppen blev slank igen så slutade jag, dumt nog. Får se om jag väljer friskis eller badhuset. Dock mycket dyrare på det sistnämda och med våran ekonomi kanske man ska ta det billigaste alternativet, men då får jag ju inte träna med min älskling... Vi får helt enkelt se. Här är iallafall lite av det jag köpte :) (har såå dåligt samvete för jag shoppat, men har inte gjort det på år och dar och ibland måste man få unna sig lite)


Visar resten imorgon.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!