Godomring blev det i T9 när jag skulle skr...

2011-07-04 @ 06:42:24

dsc00760 (MMS)

Godomring blev det i T9 när jag skulle skriva godmorgon. Men det funkar väl med. Haha! Lillen vaknade halv 6 idag så det var bara att kliva upp! Men det är ju sovmorgon jämfört med vad han kan vakna.. Vi tror vi åker hem imorgon, för er som inte vet så var vi tvungna att spendera halva dagen hos doktorn då han fått nässelutslag men det är redan så mycket bättre! Idag ska vi iallafall dra ner till malmö, mina gamla hemtrakter ;) känner mig alltid hemma när jag ser vattentornet för jag kommer ihåg att jag alltid letade efter det när jag var yngre och hade varit i nån annan stad, för att veta om jag var hemma. Haha. Nä nu måste jag rensa upp i rummet lite!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!