TRUDES

2011-01-28 @ 18:12:50

För första gången på hela dagen har jag kunnat sätta mig ner. Men fyfan vad det snurrar! Jag är sjukt hungrig och trött. Jag förstår mig inte på Joels sömntider ;Det började för ca en månad sen då han började vakna klockan 7 ( han brukade sova till halv 8 ), sen kvart i sju, sen halv, sen 6, sen halv och idag slog han rekordet. Han vaknade klockan 5.20!! Och jag som hade svårt att somna just inatt! Fick sova 3 timmar på hela natten. Jeej.

Klippte mig på trudes i HagebyCentrum. Grymt Nöjd! Visar imorgon för jag håller på att tvätta, vika & sortera tvätt. Hålligång dag. Snart ska vi dra iväg och handla lite smått och gott till ikväll då jag och älskling
ska mysa framför en film.♥ Hoppas jag inte somnar bara..



Kommentarer
carro

vad bra att du vart nöjd med klippningen vad synd att du inte fick sova så mycke i natt.Vi får hålla tummarna på att han sover bättre i natt(håller tummarna för fullt för dig) i rymden finns inga känslor är en bra film jag kunde inte låta bli att skratta inte jimmie heller för den delen

2011-01-28 @ 20:09:07
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
mirja

Fyfan vad cool blogg du har asså!:O

Allt bra med dig?<3

Kram!!

2011-01-28 @ 20:47:13
URL: http://mmmirja.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!