Only for you, babyboy.

2011-01-20 @ 22:49:46

Varning ; Mammababbel.
Victor och jag fick ett ryck och drog ner till stan när han kom hem från Jobbet. Joel fick presentkort på Pop i julklapp, så det spenderades på en superfin och bra vårjacka som har vunnit olika tester:) Sen provade vi skor till Joel nu eftersom han är så stadig när han går så tänkte vi att det var dags för ett par vinterskor, dock hade han hög vrist så det var supersvårt att hitta skor till honom :/

Mössa från Cubus 29 :-
 
Skjorta från Cubus 49 :-


Vårjacka från Pop  699 :- sänkt till 349 :-


4 par strumpor (VART TAR ALLA STRUMPOR VÄGEN? NÅN MER SOM HAR SAMMA PROBLEM?)

Vinterskor till Joel, ser lite tjejiga ut, men det är killskor, lovar!
Små pjuks till dagis!


Kommentarer
KAN DEE DRAWiNGS

svar: självklart får du komma med förslag. jag håller helt med dig! mer sånt kommer :)

2011-01-20 @ 23:14:52
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Mysan

sv Hihi tack ja det är många som har sagt att jag har smiiile gropar! Hihi

2011-01-21 @ 07:33:05
URL: http://kardemummabulle.blogg.se/
Anonym

Sånna tofflor har min son med på dagis :) Och tack för svaret på tröjan och kepsen :) Måste tittas på i veckan (; Men kom på att det kanske är köpt på den avdelningen för yngre? Min "bebbe" har ju 92 så :) Jättefin blogg också. hittade dig på ngt konstigt sätt när jag sökte en youtube video på google och såg att du bodde i Nkpg så läste jag lite och din blogg är jättemysig!

2011-01-26 @ 22:02:35
emily

Anonym :

Det fanns upp till strl 86 vad jag såg! Men sen kanske de större storlekarna var slut? Men kika in där! Vad kul att du hittade min blogg på utb, haha inte ofta jag får höra det! ;) Men tack för komplimnagerna om bloggen, blir superglad :D

Hur gammal är din son? kram

2011-01-26 @ 22:06:17
URL: http://agressia.blogg.se/
Ella

Jag tittade på hm tyvärr fanns det bara till 86 :( vart jättebesviken! Han fyller 2 nu på söndag :) haha nej kan tänka mig det ;) haha. Kram

2011-01-29 @ 00:16:28
emily

Nej vad tråkigt! Men kolla inne i affärer om de har något liknande plagg för äldre pojkar! Gratta din lilla pojke :) Min fyller 1 år snart, hihi :) Går fort tycker jag! Kram

2011-01-29 @ 20:26:47
URL: http://agressia.blogg.se/
linda med melvin

Vårjacka från Pop 699 :- sänkt till 349 :-

skit bra jacka melle har haft både grön o blå ! :D



testa också sen deras fleece de e underbara å fina ! :D

2011-02-02 @ 13:31:53
linda med melvin

Vårjacka från Pop 699 :- sänkt till 349 :-

skit bra jacka melle har haft både grön o blå ! :D



testa också sen deras fleece de e underbara å fina ! :D

2011-02-02 @ 13:32:19
emily

Jag vill ha en grön! Har du kvar o vill sälja? ;)

2011-02-03 @ 10:58:10
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!