Oj herregud!

2011-01-11 @ 13:51:33

Joel sov från 10.oo - 13.oo! Har aldrig hänt innan :S  Han sover längre när han sover med mig, kanske därför.
Iallafall så vaknade vi upp vrålhungriga ;) Så idag får det bli Skink och Ostfyllda kycklingfilérulader och till efterrätt blir det Kärleksmums :) Men jag vet inte om jag ska ris, pasta eller potatis till (Potatis med majonäs) Eller kanske lite potatis och lite ris? Nått kommer jag nog fram tillm saken är den att man måste ha tandpetare och vi hade ju en hel drös, men var är de? Haha! Leta leta.


Kommentarer
MODEMARTIN

Nej va kul! Lycka till :D

2011-01-11 @ 13:55:35
URL: http://www.modemartin.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!