Imorgon smäller det.

2011-01-27 @ 20:54:38



Mañana baby
!
 Imorgon ska jag klippa håret och jag är lite nervös, men det ska bli kul! Har inte klippt mig sen jag var höggravid eftersom jag inte litar på frisörer, så klipper mig själv. Jag vet fortfarande inte vad jag vill ha för frisyr. Ena sekunden vill jag spara långt - trots att jag tröttnar på de så jävla fort! Och ena sekunden vill jag korta av det lite. Sist jag klippte mig såg jag ut som hon odlat ett fågelnäste i huvudet på mig. Jag höll på att dö! Inte nog med att jag kände mig ful och fet som gravid, nej, då ska vi kapa av 35 cm av håret trots att jag bara bad om topparna? Det är det värsta med frisörer. Säger man " Kapa av EN centimeter" så kapar de av 104.. :/ Dilemma dilemma. Men vad jag än säger så kommer jag givetvis böla som en liten flicka som precis blivit av med sitt godis och fråga Vic "varföööör var du inte där och stoppade miiig, hur kunde du låta mig gååå?"
Så nu vet ni hur morgondagen kommer bli också ;) haha!

Men denna frisyr är väldigt fin tycker jag faktiskt, men vet inte om jag skulle passa i det?


Kommentarer
Jennie

Åh ja vill med till frissan, har inte klippt mig sen i somras (och då gjorde min moster det, inte riktigt samma sak..) Men det är ju skitsvårt , ja håller med dig. frisörerna lyssnar ju inte på hur man vill ha :P Så kostar det skjortan.. Visa sen om du blev nöjd eller inte o till vilken du gick så ja vet om ja ska stryka den från min lista haha..

2011-01-27 @ 21:43:01
URL: http://leonsmammas.blogg.se/
amanda

Jag förstår dig.

Men jag kan rekomendera modeklipparna som ligger i samma hus som new yorker mitt emot hemma kväll eller vad den nu heter.

Jag klippte mig hos en elev som hette cornelia och hon kommer jag ALLTID gå till, hon fråga alltid efter en centimeter hur mycket hon skulle klippa och gjorde precis som jag sa.

Jag rekomenderar dig att gå dit till en elev dom är noga och lyssnar på oss kunder :)

2011-01-27 @ 22:44:48
URL: http://amandaaelisabeth.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!