8 Januari.

2011-01-08 @ 21:57:52

Tror fan att jag har åkt på ryggskott eller nått. Jag bar och lekte med Joel sen högg det till i ryggen och nu kan jag inte röra mig utan att få svinont. Kul!
Imorgon skulle jag egentligen till IKEA men vi får se hur det blir med det faktiskt, tänker inte gå som jag har blivit rövknullad - för det är precis så det ser ut som när jag går..
Förövrigt så bär jag på massa ilska och igår fick jag ut lite av det, men jag känner att jag är som en bomb som kommer explodera snart. Man orkar inte ta hur mycket skit som helst och så blir man ju trött på människor som snackar skit.. Kan inte ni bara skaffa er ett liv?


Kommentarer
Johanna

jag känner igen det där det kan vara ichasen jag brukar få ont i den det känns lixom precis ovanför skinkorna i svanken och kan ibland gå ner i benet tänkte om du kände av nått i den stilen så är det inte ryggskott får man ryggskott kan man inte äns gå och det sitter oftast mitt på ryggen :)

2011-01-09 @ 00:58:29
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är så tråkigt med personer som man tror man kan lita på och så snackar de en massa skit bakom ryggen...

2011-01-09 @ 05:49:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

åhh man önskar att folk ändå kunde skaffa sig ett liv faktiskt!

riktigt snygga fotbolls kläder fick han ju av er! :)



kramar.

2011-01-09 @ 18:40:42
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Emily

Johanna : Det är inte ishcias nerven (eller hur de stavas) För när jag va gravid hade jag ont i den nerven, men nu är de längre upp i ryggen. Ryggskott tror jag inte heller det är, men säkert nån nerv som kommit i kläm! Kram

2011-01-10 @ 12:11:14
URL: http://agressia.blogg.se/
chris

stackare :(

2011-01-10 @ 14:54:44
URL: http://chriisss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!