BAAAH

2011-02-04 @ 15:44:06
Igår lämnade vi in våran dator och fick sitta där inne i en timme (Victor sa att det gick på en kvart.. a vi säger så) för att föra över bilder. Men tyvärr kunde vi inte behålla filmerna på datorn från när Joel var liten.. Det svider, men de fick inte plats på usb minnet som vi precis köpt och det var ju inte gratis direkt. Iallafall så har jag varken dator eller mobil. Kul. Mobilen är inne på lagning eftersom jag inte kunde läsa meddelanden och jag köpte den i oktober. Hoppas de fixar det. Så kommer inte li nån uppdatering på ett tag och de suger ju.. Lånar min lillebrors data nu när han är på besök, men ska se på OC nu. Ha de bäst så hörs vi!

Kommentarer
andrea

sv: hahaha ibland kan man ju faktiskt inte hjälpa att man är så jävla rolig :D

2011-02-04 @ 16:40:05
URL: http://dreeea.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!