asså skämtar med mig eller?

2011-02-18 @ 21:15:32
Det är helt jävla sjukt. Jag är så sne. Vi betalade för att de skulle fixa våran dator och fick tillbaka den mycket sämre. Vi betalade då 400:- Vem fan har lust att lägga ner så mycket pengar egentligen? Spec när man har garanti! Man skaffar ju garanti för att man ska kunna laga datorn UTAN att behöva betala så jävla mycket, eller?
Vi fick iallafall lämna in den och idag har det gått en hel vecka sen vi lämnade den på media Markt och när man ringer dit så sitter man (utan att överdriva) en jävla timmeutan att demsvarar,så vi åkte dit och DÅ säger de att de har skickat den till Västerås iförrgår (!!???!?!?) EEEEEEEEEEEEEH? Ni kunde inte ringt och sagt det till oss eller? Så där får man väl punga ut 500:- till! Så då har vi alltså fått betala drygt 1000jävla spänn för att de ska fixa våran knapp som knappt (haha) fungerat sen vi köpteden? MEN vi fickmed oss en låne dator hem som är cp dåligoch mellanslagstangenten funkar inte så jag får trycka hårt för att det ska bliett mellanslag.. OOOOH. arg. Och så hittar den inte heller vårat trådlösa så jag får sitta vid tv bänken precis bredvid tvn...
Happy day.

Kommentarer
carro

det är just därför man aldrig aldrig aldrig ska köpa saker på media mark för dom är dåliga.Har en kompis som har lämnat in sinm tel på lagning 6 gånger där

2011-02-19 @ 00:17:20
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Jenny

Vi lämnade in vårat playstation 3 där i mitten av december, det var ett vanligt fel sa dom. De skulle skicka konsolen till Sony som skulle skicka en ny direkt! Idag är det 19 februari och vi har fortfarande inte fått nån. Vi har ringt och tjatat, varit på MediaMarkt flera gånger. De sa till oss att det skulle ta 10 till 15 dagar. Ska åka dit idag igen och härja!

2011-02-19 @ 07:30:32
URL: http://mammatillenprinsessa.blogg.se/
Johanna

Min dator gick sönder, eller skärmen så den var suddig på vissa ställen. Men den funkade! Man kunde använda den, vi lämnade in den för att få den fixad. Vad gjorde dom då? Vi ringde o ringde efter några samtal senare, ja då har dom slängt min dator(?). Det var ingen billig dator heller hade haft den i 3 månader då och värdet gick ner på den från 11 000 till 6000 så jag fick köpa en annan dator. Men nej köpte nu inte min dator på media markt aldrig mer. Nu har jag en från Elgiganten och är väl hyfsat nöjd.

2011-02-19 @ 18:39:06
URL: http://johannuh.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!