Sminkstuga

2011-12-30 @ 22:56:51
Varit med Min fina vän Alex idag ♥ Hade lite sminkstuga inför imorgon och satt och tittade på en tutorial och förökte sminka oss därefter.. det gick.. ehm.. Sådär! Haha :) Vi skulle baka men fastnade vid sminket istället och ser fram emot imorgon då jag inte firat nyår på kanske 7-8 år. Kommer inte ens ihåg längre.. Joelito och Victor skulle ut till hans mamma men joel kommer att sova och jag har ingen lust att åka ut ända dit så det fick bli en kväll med min vän och ser som sagt fram emot det sjukt mycket! :D Skulle fota hur vi hade sminkat oss men jag kan som vanligt inte bli seriös på bild :P Haha.



Min lilla sminkstuga♥ (Don't mind the smutsiga spegeln som legat i garderoben i 2 år)

 

Ses!



Kommentarer
carro barro

Tycker du ser jätte seriös ut som vanligt hahaha.Vad fin du kommer bli eller det är du ju alltid.Älskar dig syrran

2011-12-31 @ 12:23:26
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
buy thesis paper

Wow! You have a lot of things for the make up)) It is awesome

melanie

HAHA!!

va söt du e..

2012-01-04 @ 00:33:32
URL: http://meelanies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!