Slutbetyg i Medicinsk Grundkurs kirrad.

2011-12-15 @ 15:10:19

Kommentarer
Sabina

GRATTIS! Det kommer gå bra för dig, fortsätt som du gör Emily! :)



Förlåt för att jag är så dålig på att kommentera i din blogg, det finns alltid saker jag vill kommentera och skriva, men jag är skitdålig på att ge comments. Sorry! :/ Hahahahahaha Chanel no.5, jag vet att reklamen går - har sett den en gång och ställde mig upp i soffan hemma och skrek; "HAHAHA Johan, jag ska berätta värsta grjeen om mig och Emily. Mamma hade alltid Chanel no. 5 och sen började Emily göra egen Hey Baberiba och sa alltid CHANNEL 5, hahaha!! Så mycket minnen!" Och Johan tittade på mig som att jag var galen, han fattade ingenting utav mitt glädjeryck. Jag tror det är meningen att den reklamen går nu på julen, att mamma är med mig på något sätt. :')



Får passa på att önska dig en god jul nu hjärtat.

Jag hoppas den blir underbar och att ni har snö i Norrköping. Pussa Joelito från mig också förresten, så himla go unge du har, så fina ögon! :)



Puss och kram // Baby Boo

2011-12-18 @ 08:54:47
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Carro

Grattis syrran det är du värd efter allt pluggade hitt och ditt:)

2011-12-19 @ 06:14:22
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Emma Roodla - Fotograf

GRATTIS :D

2011-12-20 @ 15:44:23
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!