Första December.

2011-12-01 @ 22:29:23
Gissa vem som kollade på el julkalendero imorse :) Tycker dock fortfarande att mysteriet på Greveholm är den bästa serien som nånsin gjorts. Tycker ni inte? Så fort snön har fallit till marken ska jag sätta mig ner och kolla på det. Det har inte gått en enda jul utan att jag kollat på det. Tradition i mitt hus! Måste bara berätta hur jävla illa jag mådde idag på jobbet, jag mådde så jävla illa att jag inte ens kunde äta min kaka jag blev bjuden på och då är det fan illa. Men det la sig snabbt tack och lov och hela dagen har gått bra, även om jag önskar att jag hade kunnat vara hemma :) Satte mig ner när jag kom hem ikväll och kollade på X factor (Typ som nya idol) Och jag såg denna tjej gå vidare men jag hade inte sett hennes audition så jag googlade på henne. Hennes röst DÖDAR! Vad kan hon vara? typ 12!? Jag trodde inte att en sån liten tjej kunde ha en sån powerful röst.
Listen and Enjoy!

Kommentarer
Towe

Jo den är grymt bra, men teskedsgumman och pettsson&findus tomte maskinen är ju också riktigt bra... Känns som att fantasin är borta nu för kalendrarna har inte varit bra på väldigt länge :/

2011-12-02 @ 09:11:49
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Anonym

va tänkte du när du kommenterade att tjejerna i modelljakten int har någon personlighet? DU har ingen perosnlighet

2011-12-04 @ 13:42:10
EMILY

Anonym: Haha! Du känner inte ens mig ;) Skulle inte du sprudla av glädje om din dröm höll på att uppfyllas? Eller så kanske du var med där, men vad vet jag ;) som sagt så känner du inte mig för då hade du inte fällt den kommentaren. Just Sayin'!

2011-12-04 @ 14:43:10
URL: http://agressia.blogg.se/
julia/teela t

har hört att mysteriet på greveholm kommer nästa år

2011-12-05 @ 21:54:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!