56 dagar kvar.

2011-12-07 @ 19:38:51
Fick VG på mitt datorprov, och MVG på första. Men jag måste komplettera för att hon säger att jag varit borta för mycket.. Ehhh!? Sammanlagt har jag varit borta från skolan kanske 2 veckor. Och då har både jag och Joelito varit sjuka. Vi har haft henne kanske 3-4 ggr och andra gångerna har hon varit sjuk och jag vet inte hur många vikarier vi haft och så säger hon att jag har varit borta!? Pfft.. Har stått och skrubbat i ugnen i 2 jävla timmar medans joel satt och bakade (läs:ät) pepparkakor. Vill gärna göra grovgörat av jobbet nu innan flytten. Jag ska städa hela lägenheten och Victor flyttar.. Meheheh.


Kommentarer
Vanesa

Taack :D

2011-12-08 @ 12:47:30
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
rebecca

Tack för dina fina kommentarer!! Du förstår inte hur glad du gör mig :) taaaaack!!! Du måste komma den 17:e ju :D PÅ min releasefest!! Kan du??



Åh vad gott med paussallad!!!

2011-12-08 @ 22:40:21
URL: http://rebfre.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!