Var med och tävla om en styling!

2011-08-05 @ 20:52:34
Jag är sällan med i tävlingar för jag vinner ju tametusan aldrig! Men denna kunde jag inte motstå. TÄNK vad kul att få bli stylad, känna sig fin. För det är något jag inte gör, jag vet inte ens hur man sminkar sig. Fråga tejejrna när vi partade i Onsdags? Tror jag sminkade om mig 4 gånger för att jag inte vet hur man gör! Och jag ska vara tjej? Vill så gärna vinna och inte bara se ut som en trött mamma. Jag vill känna mig fiiin! Var med och tävla ni också. Klicka här


Kommentarer
linda me melle

du behöver inte vinna du e ju jätte fin :)

2011-08-05 @ 21:37:57
Juliape

åh tack vad gullig du är! :)

DU gjorde min dag!

Puss&kram

2011-08-06 @ 13:11:44
URL: http://www.juliape.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!