Välkommen hem till familjen Figueroa Törner♥

2011-08-09 @ 09:36:59
Sitter i soffa och käkar frukost, ska snart iväg till jobbet! Igår var jag så jääkla hostig och hade svårt att andas men det känns liiiite bättre idag efter alla olika läkemedel jag stoppat i mig, vet inte ens vad de heter? Varför ska de ha så svåra namn på all medicin? Alvedon och Panodil, det kan jag utantill- fast jag säger iofs. Pandodil.
However. Sitter och pluggar o pluggar. Har förhör idag som de andra dagar ( Man får med sig massa papper hem och ska kunna svaren när de frågar) Så sitter här och är jättenervös att jag inte ska klara det. Men det blir nog bra ;)
Har pluggat sen 6 imorse uuuuuuuuuuuuh duktig. Joel fick för sig att kissa på sig inatt igen så det var bara att börja handtvätta allting eftersom vi inte äger en tvättmaskin och de i huset är så jävla ruttna. De är från -67. Får man ens ha så gamla? Ska nog fan börja handtvätta, känns mycket fräschare. Just det! Igår efter jobbet var hela familjen iväg och jag införskaffade mig en cykel! YES! äntligen. Tog den billigaste, och den var väldigt fin. De andra låg runt 5000 och uppåt till 15000:- När blev de så dyrt med cykel? Kostade inte typ bilar det för några år sedan? Har dock inte hämtat den då vi inte fick plats i bilen och cykla ville jag inte göra med den hostan jag har.. Hoppas hostan håller sig borta idag. Jag tycker inte om den :(

Men titta, här är den ju! Köpt dubbla lås och om nån jävel snor min cykel igen.. Ae, då gör jag uppror!


Vad ska jag döpa min lilla älskling till? Förslag?

Kommentarer
Sabina

Cykeln ska SJÄLVKLART heta Bettan! Inget annat är acceptabelt!



Puss och kram // Baby Boo och Lil-Thug

2011-08-09 @ 17:29:49
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
linda me melle

skit snygg ju! va du ska kalla den vete fn haha Emy´s darling? :P

2011-08-09 @ 21:18:19
emily

Sabina, ALLT här hemma heter förfan Bettan, till o med jag ibland hahaha!

2011-08-09 @ 21:26:02
Sabina

Cykeln heter också Bettan nu då. ;)

2011-08-09 @ 22:54:51
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!