ELF

2011-08-23 @ 21:42:47
Puder.


2 st mineralfoundations och 2 st mineralrouge.


2 st genomskinliga mascaror/browbrushes


Läppglans som ger "Plump" effekt.
Tycker dock det var tråkigt att färgerna inte matchade de på sidan. De längst till höger såg gebnomskingligt ut med liite brunt i, dessa var typ guldbruna.

Ögonskuggor

skiiit bra eyeliners och en mascara.

Glitter eyeliners.


Concealer

Primer till ögonen (så att ögonskuggan sitter bättre)

Smokey eye set.

Studio matte ögonskuggor

Creme ögonskugga

Och sen lite penslar som inte kom med. Här är allt smink samlat.. Hihih. Nu vill jag ha två vita korrgar att lägga allt i. Vitt vitt vitt♥ Om ni klickar på länkarna så kommer ni direkt till sminket, det är så himla billigt. Hela kalaset gick på 500:- (egentligen 1000:- men det var halva priset ;) Lite krångel då jag beställde från min mans polare, så blev lite trassel, men de kom fram tillslut. Nåååå.. Vad tycker ni? fint va? :)


Kommentarer
jennifer

hej ! :D

det var jätte fint smink skönt att det kom fram .

nu är du väl endå glad ;)

puss älskardig <3

2011-08-23 @ 22:00:19
Sabina

ÅÅh vad kul! Det kliar i fingrarna, jag vill också klicka hem massa smink, men denna månad har jag lagt ner 1000:- på presenter till min svägerska som fyller år i September. Ville vara klar med paketen redan nu så att jag inte kommer sen och inte har någon present pga pengabrist.



Jag har köpt ett par klackskor åt henne,

för det önskade hon sig, och sen har jag köpt

en jättesnygg glasdildo (!) till henne som jag också vill ha, så jag kanske keep it, men jag köpte den till henne, så då ska hon få den också, haha.

Sen har jag köpt lite småprylar som rökelser, ljus, mm till henne.



Men ditt smink var såå läckert, och du ska ha beröm för hur du fotat allting - riktigt läckert!

Kanske bara jag som tänkte på upplägget? :P

Hursomhelst - skiiitsnyggt!



Love you hun bun!



Puss och kram // Baby Boo

2011-08-24 @ 14:49:23
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Towe

Barnbidrag räcker ju knappt till hälften av allt som går åt till vintern plus övriga kläder som ska köpas nytt också :/ men de går om man vill :)

2011-08-24 @ 21:51:21
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Towe

Ne eller hur.. Om man kunde unna sig så mkt nytt jämt! Vad la man pengar på

Innan man fick barn? Inte fan shoppa jag såhär

Mkt? :s iofs tog väl krogarna pengarna då! ;)



Men alltså en hyffsat overall kostar 500! Sen termobyxor&jacka typ 700 så ska man ha skor, underställ o lite sånt! Fy tusan! Barnbidraget borde höjas under vintern!!!! Men idag ska jag shoppa och blunda (så att det ute svider) så har man de gjort ;)

2011-08-25 @ 06:46:13
URL: http://toweboman.blogg.se/
BEAUTY TOOLS

Sv: Okeej :) Jag har inte provat deras mineral foundation så jag vet inte. Men prova att applicera med en kabuki borste. Ta lite produkt i locket och snurra runt borsten ordentligt sen snurrar du in den i ansiktet :)

2011-08-26 @ 22:28:56
URL: http://beautytools.blogg.se/
Melanie

HIIIIHHHHIIIIIIIIIIIIIII,

lova att säga till när du fått det :D

Jooo jag har faktiskt förändrats sen jag va lite jag tycker inte ens att jag va lik mig själv då som nu :O:O <3

2011-08-27 @ 12:43:46
URL: http://meelanies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!