Näääää

2011-08-20 @ 22:49:40
Nyss hemkommen från jobbet, shit vad stressigt det kan vara ibland, men jag älskar det :) Dock så känner man inte hur trött man är när man jobbar men när man kommer hem blir man som en potaitssäck - man liksom bara ligger där, haha! Mår inte så bra just nu :( Mår jääätteilla och håller tillbaka för jag känner att jag måste spy men JAG HATAR det, börjar alltid gråta när jag är sjuk och spyr. Ärligt asså. Inte några tårar utan mer "FYFAAAN JAG VILL INTE LEVA, JAG KOMMER DÖ NU!! HJÄLP MIG NÅÅÅN" milt sagt.. Ska nog nanna kudden nu och hoppas att jag mår bättre imorgon då jag ska jobba och på Måndag börjar ju nya skolan också. Snälla bli inte sjuk bli inte sjuk, bli inte sjuk.

Jag & tina -09


Kommentarer
Jennie

Är du nervös inför skolan? Känner du någon mer som ska börja samtidigt som dig?

Shit jag är skitnojjig, men samtidigt ska det bli kul =) Jag kom in på Marieborg, så himla skönt!



Hoppas du mår bättre! Kanske är lite nervositet som ligger bakom illamåendet? nu med jobb, skola o allt.. kram

2011-08-21 @ 10:35:21
URL: http://leonsmammas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!