Jag bara måste

2011-08-05 @ 08:34:13
Alltså, gud, SNÄLLA! Jag fattar inte det här som kommentar "Gud, vilken fin blogg du har! Den ska jag följa" (Jag misstänker alltid spam) Och när jag går in i deras senaste inlägg i kommentarsfältet så står det från 89378 olika personer : "ooo tack så mycket! Din blogg e bra med, vad kul att du tyckte om den" Alltså, fattar de inte att det är spam eller? Bara reklam?  Hatar när fok skriver så till mig. Sist var det ju hon "ämmi" Kissies "fiende" som var inne här och kommentera. Vadå vill ha många läsare? Jag förstår varför Kissie tog avstånd från henne, uppmärksamhets brud de där alltså.



Kommentarer
Vanesa

duu snyggo, var med i Mist tävligen, man kan vinna en make up rådgivning utav oss.. :):)

2011-08-05 @ 11:23:16
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
julia/teela t

vilken snygg klocka :)

2011-08-05 @ 12:27:28
Sabina

VILKEN FIN BLOGG DU HAR! Hahaha.



Älskar dig. Puss

2011-08-05 @ 17:44:29
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!