30 Augusti

2011-08-30 @ 19:08:38
Nej, jag har inte gått och dött - bara skaffat mig ett liv. Haha! Naedå. Men har inte haft tid att sitta ner och när jag väl gör det så är det för att plugga, eller ta hand om två sidor på facebook där det finns folk som är så jäkla otacksamma för all tid man lägger ner - orka.

Har hållt på och fipplat med mitt smink och ska nu byta ut min hylla i sovrummet med Vic så han får den och jag får heeela badrumsskåpet för mig själv. Mjihi. Ska ta kort på hur det ser ut där när det är klart idag! :)

Älskling gjorde vääärldens goaste blåbärspaj nyss♥ Mumma! Klicka här för att få receptet.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!