Lite nya kläder till Joelito.

2011-04-20 @ 21:23:19

Varit på möte idag på sensus och har sökt in till olika kurser! Whi whi. Äntligen få komma ut och göra nytta! Jobb finns ju inte, Gick och mötte upp mina älsklingar på stan eftersom barnbidraget rullade in på kontot och vi köpte lite nya kläder till lillen. Han växer ju på längden så det knakar. Kläder vi köpte för någon månad sen är nästan för små. Det är galet! Köpte lite sommarkläder iallafall och bilderna är ju som vanligtvis tagna med våran webcam och dem gör  inte kläderna rättvisa för fem öre. Den skulle tom få en designerdress att se ful ut.

Jättefina beiga shorts med blått/vitt bälte
(lite ojämnt uppvikta) H&M



Beiga suuuuupersnygga chinos! Lite skryngliga, men lugn nu, lugn.
H&M


Ååå vad jag älskar denna skjorta. Strl 92 (!!) och den sitter perfekt på joel. Lite "sliten" look. Gosh, vill ha den själv!
H&M


Jättefin tunn blå skjorta H&M


Likadan i vit också från H&M


Hoodtröja från Cubus.



Kommentarer
Anonym

Synd att du handlade idag på H&M vi har ju 10% imorron för clubbmedlemmarna

2011-04-20 @ 22:03:30
Emily

Va? Nää de har de inte sagt till mig ju! :(

Hur får man veta sånt? Jag är ju clubmedlem men får aldrig hem papper eller så på det.

2011-04-20 @ 22:08:41
URL: http://agressia.blogg.se/
linda o melle



Hoodtröja från Cubus. av riktigt snygg.. du kollade inte något på lindex ? där har de nu ta 3 barnkläder vilka du vill, betala för 2. :)

2011-04-20 @ 22:45:15
linda o melle

bamse, fix, lindexegna, välj o vraka :D

2011-04-20 @ 23:20:07
Anonym

man säger det inte i butik i förtid och reklam får man endast när det håller på i 5 dagar tror jag.

2011-04-21 @ 06:26:22
KAN DEE DRAWiNGS

svar: nej tyvärr är det bara i västerås, men man kan ju bara hålla tummar och tår att bara det går bra :) jag förstår att alla inte har möjlighet att komma, det är synd att jag inte kan turnera runt hela sverige istället haha ;)

2011-04-21 @ 08:39:43
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Emily

Anonym : aha, vad dåligt! :/ Tror de skulle tjäna mer kunder på sånt!

2011-04-21 @ 09:58:38
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!