Men kom igeeen?

2011-04-10 @ 09:21:33
Anledningen till varför jag reagerar så som jag gör är för att isapäl är dryg och elak mot sina läsare som inte dyrkar henne. Det är därför jag är så arg.

Haha. Fick en smärre chock när jag gick in på falsksanning och såg att det stod "Agressia Vs. Isapäl". På kommentarerna stod det att  "jag var ute efter uppmärksamhet" Mjo, verkligen. För det var ju jag som skickade in tipset till FS? Hade jag varit ute efter uppmärksamhet så hade jag väl skickat in det till alla skvallerbloggar jag själv? Eller?  Det stod också en kommentar att "jag skriver till mig själv från isapäls namn" Här har ni hennes IP. 85.***.229.179 så kan nu ju söka vilken stad det kommer ifrån ;) Sen kan ju be henne skriva ut mitt..? Nä de går ju inte eftersom hon skrivit till sig själv!

Såhär ligger det till iallafall :
Isapäl har startar en ny "show" som blivit sågad av väldigt många. Jag tänkte att "så B kan de ju verkligen inte vara?" Klickade mig in på hennes blogg och kollade på avsnittet. Och helt ärligt tyckte jag det var sjukt tråkigt eftersom hon bara babbla och babbla och babbla medans hon typ höll i en foundationflaska.. Kul? Nej.



Jag skrev då till henne att "Tycker det var ganska tråkigt" Då jag får ett svar direkt av henne och hon skriver
 "Sjukt torr du är". Jag går in på hennes sida för att se om hon accat min kommentar, vilket hon INTE har.
Då skriver jag att hon inte kan ta emot kritik och att hon skulle acceptera mina kommentarer. Fick då svaret "Sorry gumman, dream on." SEN ser jag att hon har skrivit " I LOVE U <3" till sig själv..? Från mitt bloggnamn?
Man kan ju verkligen undra hur många  såna kommentarer hon skriver till sig själv..? Hon accepterar ju bara dem kommentarer där folk säger att "de älskar henne" Men som sagt, kanske hon som skriver det till sig själv? Vet i ett fall helt säkert att det är så ;)  Såg också att någon hade skrivit "jag hör tyvärr inte vad du säger och jag har på högsta" då svarar Isapäl  : " Men ojdå, kanske dags att skaffa hörapparat?!"
Och något jag verkligen hatar är när folk som bloggar hackar ner på sina läsare för att de inte tycker likdant som en, eller för att de inte dyrkar en. Och Isapäl är ett praktexempel. Hon ska ju inte klaga på andra, jag menar.. Hellre en hörapparat än en snuttefilt.. *FnISs*


Isapäls idol.


Kommentarer
Anonym

Hahah så jävla pinsam du är, vem som helst fattar ju att du hittat på skiten för att få lite uppmärksamhet och sedan skickat in det till skvallerbloggar och låtsas vara "en kompis". Och ofta du överreagerar så överdrivet mycket för att hon skrev typ "dream on", hur kan man ta så illa upp för en sådan kommentar hahaha? Sedan tror jag nog att du kommenterat en hel del skit i Isabelles blogg om det nu skulle vara så att hon till sist fått nog och svarade. Sedan gör du typ 100 svar på tal om det här? Haha så pinsam du är.

2011-04-10 @ 15:00:43
Emily

Varför kan du inte skriva ditt namn..? Vågar du inte stå för vem du är eller? VARFÖR är JAG pinsam när det är hon som manipulerar sina kommentarer? Varför ska jag hitta på att hon är dum i huvudet..? Hon är ju det? Hade hon varit så poppis så hade hon väl inte behövt skriva "kärlekskommentarer" till sig själv eller?



2011-04-10 @ 15:08:26
URL: http://agressia.blogg.se/
Maggan

herreguuuuud Emily .. hon måste ju vara din IDOL !!!! hahahahaahah asså vissa människor asså...:P

2011-04-10 @ 15:16:23
URL: http://magganstankar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!