Is it really a goodbye?

2011-04-14 @ 20:20:50

Idag kom Anne och Ulla hit. (Ulla är min gamla psykolog) för att säga hejdå.


Vi pratade mycket och många tårar föll och nu är jag helt slut. Vi pratade om lite saker och kom fram till att det är bäst att jag går och pratar med nån så de skulle kontakta en läkare så att jag får en tid, samt ta lite blodprover och kolla järnvärdet eftersom jag alltid är trött, stressad, smärtor i magen, och inte äter som jag borde. Nej, jag har ingen ätstörning och tycker inte jag är fet eller liknande. Jag har bara ingen matlust längre och det är jobbigt och får mig att bli ännu mer stressad och så får jag höra att jag blivit smal och då blir jag ännu mer stressad för jag vill inte vara smal,  jag har varit underviktig ända tills jag var typ 16 år, och verkligen kämpat med att gå upp i vikt, och att inte heller ha nått jobb och leta leta leta men inte få nått får mig att bli stressad över ekonomin och så är hela jävla karusellen igång.. Ja ni förstår..


Älskade när jag kunde dansa av mig alla känslor♥ Saknar det. Ser ni mig? :)




Kommentarer
Paulina

Nä det ska man inte få. Det står inget om de. det är 8 st i varje kartong och man ska få 1 kartong i månaden.. Hehe.



Jo man tycker ju de. Men inte då. Här i linköping är det fan lika dött med jobb. Inge kul.

2011-04-14 @ 21:03:39
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Vanesa

Ne jag är inte i topp 5 :(

2011-04-14 @ 22:41:50
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Vanesa

Gumman säg inte förlåt :) det kanske var det när du kollade :) det varierar så mycket hela tiden :p :)

2011-04-15 @ 00:05:27
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Ella

Jag hoppas verkligen du får ett jobb snart! Vet själv hur orolig och stressad man blir av att inte ha trygg ekonomi.. :/ Håller tummarna för dig :)

2011-04-19 @ 23:22:59
URL: http://gabriellis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!