Fan vad ont jag har..

2011-04-17 @ 11:51:15

Shit vilken värk jag har i magen, det är helt sjukt. Ska på röntgen om 9 dagar.. Sen tar det väl  ett tag innan de kommer med svaren och jag är så rädd att de inte ska hitta nått. Sist jag gjorde en magnetröntgen och hade slitit av korsbandet så såg dom inte det (??!?!) Och fick reda på det försent, så jag fick gå med en fjuttig gasbinda istället för gips. De lyssnade inte på mig att jag hde ont helt enkelt och jag är rädd att det ska bli samma sak, att jag har smärta men de inte ser något. Idag ska jag iallafall träffa Mamsen och leka lite med barnen i vasaparken. Snart dags att tända första grillen! :D Hej vår♥



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!