Chokladdoppade Marshmallows

2011-04-04 @ 21:58:02

Hej!
Idag har jag sorterat tvätten och vet ni hur många IKEA påsar det blev? Ni vill inte veta! 6 st
Har fått skjuta på tiden av olika anledningar, men nu så! Jag skiter i om jag är döende imorgon, jag måste ha rena kläder plus få bort högen! Haha..  Tänkte iallafall tipsa om nått som är så grymt gott - nämligen chokladdoppade Marsmallows. Hade de på min Bday fest och de var ganska poppis!



Det man behöver är
Blockchoklad.
Du kan ta vit, ljus eller mörk. Jag tycker det är godast med ljus.
Strössel.
Du kan använda vilket strössel du vill. Jag hade lite olika för att få lite olika smaker.
Grillpinnar att fästa Marsmallowsen på.

Du kokar upp vatten i en kastrull, lägg en djup tallrik över och ha i chokladen. Låt vara tills den smälter. Doppa sedan marsmallowsen och ha på strössel direkt. Klart!♥


Kommentarer
Anonym

Hm är det verkligen gott? Det ska jag nog pröva till min fest i helgen.. Finns ju så många olika strössel nu ju :D



I wait for thaa video ;) hahah

2011-04-05 @ 10:37:36
jennie

ovanligt att ja glömmer skriva namn...

2011-04-05 @ 10:38:18
URL: http://leonsmammas.blogg.se/
Emma Roodla - Fotograf

visst är hon :)!

2011-04-05 @ 12:48:53
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!