blöhöhö

2011-04-28 @ 23:09:36

Har varit en jobbigt dag idag. Var hos läkaren och började gråta så fort hon frågade hur jag mådde. Jag kunde verkligen inte hålla gråten inom mig. Det är så mycket jag vill skriva, men jag vill inte blotta mig själv eller min familj på det sättet. Tog massa olika prover idag iallafall. Järnvärdet och sen 4 andra prov. Ska få svar nästa vecka. Shit vad jag har skivit och suddat, skrivit och suddat. nää, håller allt för mig själv istället.
Hoppas ni mår bra iallafall! Vi hörs när vi hörs.♥ Älskar er.


Min snoriga lilla pojke!


Kommentarer
linda o melle

skickar en kram till dig<3

2011-04-29 @ 08:46:28
towe

<3

2011-04-29 @ 09:40:27
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Emma Roodla - Fotograf i Norrköping

ja eller hur, du meee :D!

2011-04-29 @ 16:45:32
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!