BLOGGPAUS

2011-04-03 @ 10:13:17



nää nu orkar jag inte mer. Mår illa, svettas, fryser, yr, smärta på sidan av magen samtidigt som jag ska ta hand om en bebis som är sjuk och snorig, som skriker, inte vill äta, inte dricka, inte leka, samtidigt som jag ska städa, lagat mat, diska, tvätta, SAMTISIGT som jag har en pojkvän som är sjuk som jag vill ta hand om också..
och jag orkar inte med smärtan i magen!!! Den dödar mig!! Kan jag få tid till röntgen snart? Fan jag klarar det inte.. Blöder massor gör jag också i samband med smärtan. Fan, jag hatar sjukhus och jag kan ju inte ta mig dit för jag är sjuk! Och jag kan inte lämna Joel här hos min älskling som ligger helt död i sängen och har fått springa på toa o spy hela natten, jag tänker inte heller lämna bort Joel eftersom han också är sjuk, så får väl vara hemma och ha ont helt enkelt..Vägrar åka upp själv när jag mår såhär.
Nä nu tar jag en bloggpaus för jag/vi är verkligen jätte sjuk/a och jag bara klagar o klagar. Vill inte ha min blogg så.

Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Paulina

Krya på er. Inge kul när hela familjen blir sjuka. Hoppas du är tillbaka snart ;)

2011-04-03 @ 10:44:22
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
M E R E I

- krya på er <3

2011-04-03 @ 17:11:06
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Emma Roodla - Fotograf

ja vet inte vad som häde. Skiiit irriterande :P

2011-04-03 @ 17:25:23
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Jennie

Usch magsjuka är det värsta som finns. Bajs på det!!

Du måste ju åka upp till sjukan om du har såpass ont, har du ingen vän/syrra som kan följa med dig? Iof så lär inget hända där ändå bara en massa j*vla väntetid i ett trist akutrum. Försök hålla ut till din läkartid kommer ?!?

Oj mina inlägg blir alltid så långa, sry ;)

Krya på er, o ja är säker på att Vic klarar sig. Tänk på att karlar alltid överdriver när dom är sjuka. Ta extra hand om dig o Joel så gott du kan, Vic Will understand u ;) I know mina har legat deckat hela dan!



Kraaam

2011-04-03 @ 23:11:36
URL: http://leonsmammas.blogg.se/
Amandaep

Gud vilken underbar människa du är. Har verkligen missat att jag vann tävlingen hos linda. Jag som var så förväntansfull. Så oavsett hur det går för mig så hoppas jag att du mår bra. Det förtjänar du :) Hoppas allt blir bättre med dig och din familj igen så du kan börja blogga igen :) Kram

2011-04-03 @ 23:20:42
URL: http://thedebutante.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!