2 April.

2011-04-02 @ 16:29:49

Hallo alla!
Idag mår jag lite bättre :) Har fått i mig pyttelite mat och fått behålla det, så nu börjar jag bli frisk!  Skönt..
Längtar tills jag kan pussa på den lille och Vic. Haha :D Har inte fått komma i närheten av dem när jag varit sjuk. Har tryckt i mig massor med isglass också. Min älskling har fått springa fram och tillbaka till affären för att köpa glass, sen frukt.. Sen nyponsoppa! Skönt att inte vara helt tom i magen nu. Ska vila ett tag och sen måste jag verkligen springa ner och beställa en ny tvättid. Kan säga att tvättkorgen är mer än översvämmad!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!