YIPPIE!

2010-09-21 @ 15:51:22

Fick ett samtal av min gamla kontakperson om att han var påväg till Norrpan :) Sjuk eller inte så ska jag träffa honom! Saknar han så mycket och sist jag hälsade på i Västervik så kunde han inte ses! men nu så! Så jag pallrade min rumpa in i duschen och nu sitter jag här och nyser o nyser o nyser.. Haha! Ska träffa min älskade Nona med! Ska bli kul! Får se hur länge jag orkar för jag har så ont i halsen men ska passa på att köpa halstabletter till mig. Vi har ju strepsils hemma men det får man inte äta när man ammar..

Jag, Nona & Amanda när vi firade min 20årsdag i västervik!


Kommentarer
Anna

Hoppas du snart mår bättre :)

2010-09-21 @ 17:55:08
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Seriöst folk borde ju vakna till liv när till och med du som inte är svensk säger så.. jag håller med dig, varför ska det bli sån stor grej .

Ett val är ett val , döm aldrig personen för deras val. det är so wrong.



Tog han flaskan denna gång då med ersättningen? :) , jag har nan 2 här hemma som är efter kevin, vi använde Nan till honom och den går ut nästa år så slapp köpa ny för 160 eller vad det kosta, svin dyr :/



kramar.

2010-09-22 @ 08:25:45
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!