Söndagsmys!

2010-09-19 @ 19:13:29

Oh my gosh, gårdagen var både bra och katastrofal. Kan inte utveckla det så mycket mer även fast jag vill.
Förfestade hos storesyster som tillslut inte kunde följa med för att hon ramlade nedför alla trappor i hennes port så hon fick hjärnskakning och därmed inte mådde så bra.. Stackars henne.

Vi drog ut iallafall och jag träffade en tjej som hette AnneLee.
Det här är vår syssling, sa Carolina.
Haha, jahaa! Välkommen till släkten typ! Men hon var verkligen SUUUPERSWEET!

Nu ska ni få höra här : När jag stod i kön till Otten så kände jag mig nykter. Jag tog en shot när vi kom in och sipprade lite från Victors dricka och under hela tiden där kände jag mig iallafall relativt nykter. Men när vi kom hem så slog det till och jag blev så satans full.. Haha fyfan! Nej, jag är hellre hemma och myser med min familj än att gå ut. Tycker det är så överskattat..

'

Jag Carolina & Annelee igår :)

Nu är älskling och handlar lite gott. Vi ska bara myyysa idag efter vi röstat och gått runt halva stan för att hitta en restaurang som var öppen. Vi hittade en tillslut och gick till hans pappa och såg Liverpool - Manchester U samtidigt som vi åt gott!♥


Kommentarer
Carolina

Tack för i går synd att det vart som det vart.Men tack att du och Victor följde med mig ut annars hade jag vart ensam och inget jag skulle vilja.seg är jag kommer nog somna tidigt eftersom jag kom hem så sent plus vaknade tidigt-

2010-09-19 @ 19:56:17
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!