Remember the 9/11

2010-09-11 @ 10:53:11

Usch. Sitter och får tårar i ögonen. Idag är det 9 år sedan och många i Amerika som är i sorg, fortfarande.
Förstår inte hur man kan göra såhär. I en av videosarna ser man en man hoppa och man ser hur ledsen han är.
Tänk hur många som förlorade sin bror/ syster, man/fru, sitt barn, sin andra hälft .. USCH :(

Här är olika nyhetskanaler och man hör hur de reagerar när det andra planet kraschar i the east tower.

En tribute Video..


En liten flicka som sjunger till sin pappa - som hon förlorade i attentatet.


Kommentarer
Mickis

jag medger att igår gick jag nog lite för mycket haha.. Men eftersom jag inte lider av foglossning eller något i bäcknet så får jag inte ont. Men ont i ryggen och fötterna får jag som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!! Vill att bebisen kommer snart :)

2010-09-11 @ 14:07:39
vonskareng

det är så fruktansvärt sorgligt. att det verkligen hände... fortfarande svårt att begripa faktiskt! helt sjukt!



2010-09-11 @ 20:09:55
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
vonskareng

det är så fruktansvärt sorgligt. att det verkligen hände... fortfarande svårt att begripa faktiskt! helt sjukt!



2010-09-11 @ 20:10:18
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
vonskareng

det är så fruktansvärt sorgligt. att det verkligen hände... fortfarande svårt att begripa faktiskt! helt sjukt!



2010-09-11 @ 20:10:53
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
vonskareng

oj hjälp! datan laggar och så skickas kommentaren tre ggr hahah!

2010-09-11 @ 20:19:49
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

nemen! det kanske är just tutten han vill ha. det tar tid för vissa barn att släppa tutten. :(

hoppas han växer ifrån det och att du fortsätter kämpa. :)

kramar.

2010-09-11 @ 20:24:16
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Ida

Visst är det hemskt, men tänk på alla de stackare som dött under USAS händer! Afghanistan, Vietnam, Irak, Pakistan o.s.v. o.s.v! DET är hemskt! Det dog ca 2700 personer i World trade center, i Vietnamkriget dödade USA 350 000 och över två miljoner människor skadades allvarligt!

2010-09-11 @ 20:49:55
Mikaela

Jag vet hur du menar. Jag som inte fött min bebis ännu är redan rädd att jag ska sätta den till liv i detta farliga samälle. Men känner sig redan ansvarig och skulle nog aldrig förlåta mig själv om någt hände mitt barn!

2010-09-11 @ 21:52:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!