Orolig efter läkarbesök

2010-09-14 @ 18:53:02

Ja, idag är vi supertrötta här hemma. Vi gick till till BVC och vägde och mätte Joel. Han var 71 cm och vägde 7670 och ännu en gång sa jag att jag var orolig över hans vikt för att jag tycker han är så smal jämfört med alla andra men läkaren sa att han följde sin kurva bra.. Hon sa dock att det var nånting med Joels snopp. Jag blev ju och är såklart jätteorolig, men vic lugnar ner mig. De sa nått om att vi skulle se om han kunde kissa i stråle annars kan man göra en omskärelse och jag vet itne vad. Så jag är lite orolig nu. Men jag hoppas det blir bättre, det är nog ingen fara, men ändå. Usch o fyyyy vad trött jag är. Blaha



Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

han blir en lång kille med en jämn vikt :)

du ska inte vara orolig , pojkar springer ju iväg med längden oftast, min grabb kutade förbi med längden och jag tyckte som dig att han var sjukt smal men det är inte så konstigt med tanke på hur lång han är =)



jaa , det är jävligt härligt, då måste man vara ämnade för varandra eller vad säger du :) , utan våra grabbar hade vi inte fått dem underbara barnen vi har idag. =p



kramar.

2010-09-14 @ 20:02:31
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Carolina

Nej hoppas det inte är något allvarligt med hans snopp.



svar: det är tezz som har hjälp mig med bloggen

2010-09-14 @ 20:17:04
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Elin sandgren

Ja, det tycker jag. Om man är känslig ska man inte besöka min blogg!

2010-09-14 @ 21:12:02
URL: http://lazybitch.blogg.se/
Cecilia

Joel är såå söt, blir glad när jag ser honom på alla bilder :D

Han kissade ju stråle i somras iaf, när vi var å bada . Hoppas det löser sig =) Kraaam

2010-09-14 @ 22:01:27
Emily

Cecilia : Jaa, jag har ju lixom sett han kissa i stråle innan och urinstrålen kan väl inte "växa ihop" ? Det är det jag tycker är konstigt :/ men jag får vara uppmärksam och se hur han kissar..

2010-09-14 @ 23:19:44
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!