Mina Kandee plagg

2010-09-29 @ 18:37:51

Som ni vet så älskar jag Kandee (Sandra) och jag hade mycket av hennes linnen under graviditeten då det var så skönt och stretchigt material!
Här är det jag samlat på mig hittills!


Oversize Brics gul.


Oversize Brics svart.




Oversize Galaxy Gul.


Oversize Galaxy Svart


Top Lovebird.
HAde deofläckar så jag fick vika bak lite haha (pinsamt)



Långärmad Top YLGI

Långärmad Top Lovebird.


Och så fattas det en Top YLGI som är i tvätten :)
äääälskar hennes kläder och ska nog köpa mig en Hoodie snart på Kandeeshop.se


Kommentarer
KAN DEE DRAWiNGS

svar: hej. jag har surface som reproduktioner på min webshop. det är alltså inte canvas utan "eftertryck" på finare papper :)

2010-09-29 @ 19:30:40
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!