Konsten att inreda ett barnrum

2010-09-16 @ 10:45:18

Fan. Jag skrev ett helt inlägg nyss och så försvann det.
Iallafall så var Victors mamma & hennes man här igår och de hjälpte oss att borra upp de hyllorna som bara legat där och skrikit att vi ska borra upp dem. Så nu är de på väggen och de verkar ha det bra där. Haha :)
Det som var lite tråkigt var att vi hade en bild där några andra hade dekorerat sitt barns rum med just de hyllorna vi hade och vi tyckte de var så snyggt så vi ville göra precis som de hade gjort, men hittade vi bilden? Nej. Så vi fick improvisera lite, men det blev bra ändå! Nu är det inte såå mycket som fattas i hans rum. Det är bara en byrå, en nattlampa och lite småtavlor! Jag får inte heller glömma att köpa bokstäver med lite roliga färger så man kan hänga upp" Joel" ovanför hans säng. Här är iallafall Lite av Joels rum:



Joels nya hyllor :)


Nu blir de frukost! Tjingeling!


Kommentarer
CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Då är vi två.

Jag kan tänka mig att den är det :) Åh som jag längtar tills han kommer! :P

Fint ni har det i rummet :)

Allt bra idag?

2010-09-16 @ 14:12:24
URL: http://classys.blogg.se/
cindy

Så sött! :) Kul att inreda ett barnsum!

2010-09-16 @ 14:14:45
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!