Jag älskar dig.

2010-09-03 @ 22:01:43

Jag är så trött :P Men ska ta mina sista krafter till att se på film ( Ja för mig tar det krafter att se på film, hatar att sitta still) Haha! :D Det blev Scary Movie 4. Den suger väl säkert. 1an var superrolig, 2 sådär, 3an sög ballefjong så det krävs inte en matematiker för att räkna ut hur denna film ska vara! Nu ska jag inte va så negativ! Film men min älskling och lillen sover. Det här kommer nog bli riktigt mysigt. Jag älskar honom så! Ibland kan man tjafsa och bla bla. Men fan vad jag älskar han♥


Första kyssen



Våra ringar

Min älskaling & Jag.

Förfest hos oss sommar 09


Jag, Victor & Damian i viken.


Kommentarer
Anonym

HAHA, men skrev du att det var dina regler? Asså Emily regler? XD Tycker mer att ögonen är så identiska! Totally you. :P

2010-09-03 @ 22:30:15
URL: http://liljaiblom.blogg.se/
Anonym

Haha.. Men du behöver juh inte skriva att det är från dig. Skriv bara "husets regler", o sen lägger du det i deras brevlåda i smyg. XD haha!

Amen yes please.. I wanna do a Southish! :P

2010-09-04 @ 12:23:23
URL: http://liljaiblom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!