Haft mardrömmar hela natten.

2010-09-06 @ 10:29:22

Vaknade av att jag skakade av rädsla. Fyfan vad rädd jag var! Jag tittade ju på Scary Movie och de gjorde ju en parodi på The grudge och jag överdriver inte när jag säger att jag är livsrädd för de filmerna ( The grudge & The ring). Så jag drömde om henne. Hon kom ut ur en Tv som i The ring, men hon var ändå the grudge.

Hon kollade på mig med sina läskiga ögon och så fort hon kom ut ur tvn så blev jag alldeles svag - jag kunde inte röra mig. Hon drog tag i Victor och skulle mörda han typ. USCHHHHHHHHHHHHH. Jag vaknade till och jag kunde inte skrika för att väcka Joel, men jag var så skakig och rädd så jag väckte victor i panik. Jag la mig brevid han (Joel sover alltid i mitten) Och typ dog av värmeslag när jag hade lagt mig under täcket, men sålänge han skyddade mig så brydde jag mig inte.

Ganska knäppt va? att börja drömma såhär av att se på Scary Movie? Haha :(

 Jag försökte lägga in en bild på the grudge men det blev för läskigt, är rädd att hon ska börja leva på bilden så det fick bli lite ballonger istället.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!