Födelsedagsfirande och besök från skåne.

2010-09-10 @ 12:58:12

Idag kom mormor till Norrköping. Hon bor utanför Kristianstad så det är alltid kul när hon kommer hit! :D Idag fyller syster 26 år så det blir att fira henne men den 18e (på chiles nationaldag) ska vi fira henne ordentligt :D Så då blir det party party! Jag & Victor ska gå ut tillsammans och lämna bort Joel för första gången.. Skitpirrigt, men det kommer nog gå bra. Han ska ju vara med sin farmor! Igår var vi iväg hela dagen, först gick vic & Joel till tandläkaren :) Victor gick för att jag hade redan varit på ett sånt möte så jag fick lite ensamtid här hemma :D Niceness :)


Min älskling och jag handlade en present till syster och jag kom hem med en klänning till mig från Gina :)
(är inte så mycket för klänningar, men denna satt skitfint och ska nog användas flitigt den 18!)

Och så köpte min älsklig en jättefin present till mig :)
Ett smyckesskrin
 
Och så här ser den ut när den är öppen♥




Iiihh! Nej nu ska jag klä på mig för idag ska familjen fira syster Patricia♥




Hörs! Puss


Kommentarer
carolina

ni får ha det så kul när ni firrar henne. tror inte att jag hinner komma ditt idag tyvärr.Men den 18e ska vi vara med och firra henne.

2010-09-10 @ 13:08:14
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
josefine

Välkommen in och gissa kändisen i bloggen ;)



[jag ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer] Annars får jag önska en trevlig helg :)

2010-09-10 @ 14:41:26
URL: http://technicolor.blogg.se/
Sandra & Johanna

(sv) Ja, förstår det!!



Snygg klänning :)



Kramar :D

2010-09-10 @ 16:45:18
URL: http://hheartshapedglasses.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!