Fina älskade

2010-09-05 @ 16:45:27

Det här är min vän, Linnéa Johansson - hon är världsbäst♥
Jag kommer ihåg när vi först träffades. Det blev ju ingen vänskap direkt om man säger så. Jag var rätt kaxig och skulle spela cool, fast jag egentligen var rädd, ledsen och arg över att ha flyttat till Ege. Men vem kunde tro att vi skulle komma varandra så nära? Vi var ju totalt olika, men tänker man efter så är vi nog väldigt lika på vissa sätt.

Jag kommer ihåg när vi tex satt i bilen och personalen sprang in ihuset för att fippla med nått och då sa Linnéa att : "Kör fram bilen" Så jag tog tag i handbromsen och körde iväg och hon skrek " svääääng, svääääääääääng" Haha. Såklart var det ju rattlås på skiten, så där stod vi -  mitt i gatan - där inga bilar åker. Men såklart kom det ju massa bilar när vi stod där, mitt på vägen. Haha!♥♥ Jag älskar dig Linnéa, allt kommer bli bra! STYRKEKRAMAR OCH PUSSAR FRÅN MIG!


Kommentarer
Emelie - 17år & en bebis i magen.

svar: Det är så skönt att veta att jag inte är ensam.

Vissa dagar är så jävla jobbiga, det är precis som du säger man börjar fundera på vafan man har gett sig in på och andra dagar är det som om livet leker och allt är helt underbart..

Din kommentar fick mig att inte känns mig som en idiot till blivande mamma. Tack!



KRAM

2010-09-05 @ 18:43:52
URL: http://nilsonee.blogg.se/
Classy - ung blivande mamma!

Inte träffades men blev tillsammans :)



Allt bra?

2010-09-05 @ 20:06:49
URL: http://classys.blogg.se/
sandra, ung & gravid

:) ja, för mig var det ganska självklart, kul att det var så för nån annan också:) Vissa säger att dom visste och vissa säger att sånt kan man ju inte veta.

2010-09-05 @ 21:12:27
URL: http://sandraaes.blogg.se/
Linnéa Johansson

Älskade älskade vän!!! Känner mig verkligen speciell som får ett helt inlägg ägnat till mig. Allt stöd jag får just nu betyder oerhört mycket. Det är jäkligt tufft men jag ska klara detta och förmodligen kommer jag vara många erfarenheter rikare.

Saknar dig sjukt mkt, men nu blir det lättare att ses när jag bor i Sverige igen. Minns alla våra sköna häng hemma i din lgh med mat och allt därtill. Massa minnen med dig har jag och det är jag så himla glad över!!!

Älskar dig! Tack för ditt stöd!

2010-09-05 @ 22:49:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!