BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ - om man får säga så?!

2010-09-23 @ 22:27:05

Från ingenstans så blev jag helt deppig. Jag är så trött på att Joel inte somnar om kvällarna. Han somnade vid 9 men vaknade när jag la ner han i sängen och nu vägrar han sova och jag blir galen! Han ska också alltid ha tutte innan han ska sova för annars skriker han som fan och med tanke på att alla jävla grannar har fått nått jävla tuppjuck och skriver klagolapp efter klagolapp i trappen så vågar jag inte ha han skrikandes i sängen. Vill ju att han ska lära sig. Nej, nu ska jag försöka söva Joel för nu får han fan ta och somna!

TÅLAMODET RÄCKER INTE ALLTID TILL och det är en sak till som irriterar mig så jävla mycket! Tar upp det sen..


Kommentarer
stora syster

Vad fan grannarna får ha tålamord med att ha lite skikade när man bor i familjhus,annars kan dom lika gärna fyllta ut till skogen där det är tyst.Vad fan han är en litet barn och alla barn är ledsna någong gång.Det är inte dirket att han skriker hela dagarna.

2010-09-23 @ 22:44:23
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
melissa

Du går in på skapa, länk sen skriver du in adressen på "sökväg" . På alias kan du skriva ngt som tex Gratis trisslott...beskriv om du vill och sen lägg till länk...



Mamma berättade att det stod på texttv om facebook att det är problem med den... att dom ska försöka fixad det

2010-09-23 @ 23:26:10
URL: http://[email protected]
Sandra, ung & gravid

haha tack, jag gjorde den i paint ;) Hittade ingen med prickar precis som jag ville ha den, så lära göra en egen :)

okej, men tant vet jag väll ändå inte om du är :)

2010-09-23 @ 23:43:02
URL: http://sandraaes.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

ähhhh vadå klagomål för att ni har barn, vilka jävla idioter, flytta därifrån!!

det är ju inte så lätt att få han att somna när han inte tar flaska. men testa lägga han i vagnen och vagga han till söms ! det funkar för mig tös sen bär jag bara in henne när hon sover som djupast till vår säng och lägger mig bredvid henne och somnar, så fortsätter hon sova när hon känner mamma. =)



haha ja, grabb är alltid perfa att få först , det blir att storebror skyddar . :)

du kanske får en tusse nästa gång.

kramar.

2010-09-24 @ 09:15:15
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
:) ny på din blogg

Men guud vad är det med folk? Klaga på att ett barn skriker? det är ju ett av de sätt barn uttrycker sig på när dom inte lärt sig prata! Skit i dom där människorna, du ska inte behöva ha ångest över sånt där trams!

2010-09-24 @ 10:57:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!