bäntar bå att joel ka kidda

2010-09-21 @ 14:47:56

Ja så låter jag just nu. Förkyld och snorig. Har tagit av lillen blöjan nu och ska bara vänta på att se om han kissar. Hoppas jag kan se snart om han kan kissa ordentligt eller inte. Uuuh jag är så varm att jag tror jag dör och huvudvärk har jag med. Usch o fy vad jag är trött men jag går ändå och plockar här hemma ifall man får oväntat besök - vilket jag fick idag. Grannen var inne igen och jag blir ärligt talat arg för jag fattar ju inte vad hon säger? Förstår inte varför hon plingar på om hon ändå inte kan prata med mig?! ÅHHHHHHH förbannat. När älskling kommer hem så ska han gå ut och gå lite med lillen. Skönt så jag får vila lite, får hoppas att jag kan sova..

Hej jag tittar inte in i kameran, visst är jag buwsig!? ;)



Kommentarer
Victor

Vacker du är älsklingen <3 :D

2010-09-21 @ 15:48:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!