Äntligen kamera!

2010-09-04 @ 19:14:58

Halla :D Jag har varit iväg hela dagen. Drog till Victors mamma vid ett och kom hem nyss. Vi blev bjudna på mat och god efterrätt. Det var supergott! ;) Vi fick låna deras kamera eftersom vår är sönder och snacka om att jag gick loss på att fota :D Nu jäklar ska jag spela in videos och jag vet inte vad :D man märker hur beroende man egentligen är av kameror när man inte har nån! De skulle se om de kunde fixa våran! Woho :D
Sen kom bordet igår också! Vic överraskade mig med det när han kom hem efter en shoppingtur på citygross :D

Ska ta bild på det nya bordet sen så ni får se. Kommer bli superfint!

Leker med flaskan :)

Mmm, goott :)

Jag & Älskling

Joel sitter på pappas axlar :)

Hahahahahaha asså, jag dummade mig på bilden och skulle låtsas tappa Joel och det tyckte han tydligen var dökul :D


Kommentarer
Carolina

Härligt att höra att ni också har haft en härlig dag:) gud vad fina bilder du lyckas ta.Får se om jag kommer på måndag har hänt en sorlig sak jag inte vill ta upp här så jag hör av mig i morgon till dig

2010-09-04 @ 23:59:06
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Malin

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så söööööött han är !!!

2010-09-07 @ 17:16:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!