Älskade son♥

2010-09-12 @ 12:20:02

Hallo! :)
Nu sover lillen så jag ska passa på att moppa hela lägenheten så det luktar gott. Kan inte göra det när han är vaken för han kryper överallt och ställer sig upp, så jag vill inte att han ska ramla och slå sig, lillen.♥
Jag är så stolt för att han utvecklas så bra. Han kan redan stå själv, fast bara i några sekunder. Och han började krypa redan vid 4 månaders ålder, han har redan 4 tänder. Ja, jag är glad att se han utvecklas. Han är ju så lång också! Men smal. Haha. Jag som hade sett framemot att gulla med en liten michelin gubbe :P

Nae, nu ska jag ta tag i moppningen så det luktar fräscht. Min moder kanske skulle komma förbi en sväng sen :) Puss sålänge.





Kommentarer
melissa

hahaha du kanske kan gulla med min MICHELIN!!!! hahahhahahaha du kan ta honom en vecka om du vill :P så får du se att det e jobbigt med en tung bebis hahaha.... puss påre

2010-09-12 @ 13:29:27
RonjaZorina - den nya konstbloggen

Tack så mycket! :)

Hur jag gör? Jag ritar bara.. Går liksom inte att förklara.. :P :)

2010-09-12 @ 15:11:22
URL: http://ronjazorina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!