23 september

2010-09-23 @ 18:12:32

Börjar bli frisk nu, men det kliar i näsan och jag är supertrött - därför jag inte bloggat.
Efter vi vaknat så var jag uppe nån timme, sen gick jag och la mig igen för jag skulle vila lite men jag somnade, sen kom lillen in och ville ha tutte och då somnade vi båda 2 och sov några timmar. SKÖNT!
Snart ska jag laga mat till mig, men jag har kommit in i en period där jag inte är hungrig. Jag har inga ätstörningar alltså, men jag är bara inte hungrig.
Imorgon ska jag fan ut och gunga med Joel. Kanske ta en tripp till förskolan är så trött på att sitta hemma nu.
Nu ska jag plcoka lite här för att Joel slänger saker hejvilt omkring sig och idag hade han sönder min fina porslinselefant, den som var helt ny :( Man måste vara på han som en hök nu när han börjat ställa sig upp och rensar allt på ytan. Haha! Vi hörs..


Kommentarer
Anna

Härligt att du börjar friskna till :)

2010-09-23 @ 20:02:26
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
carolina

skönt att du börjar bli frisk igen syrran<3

2010-09-23 @ 22:42:30
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!